Категории

Често задавани въпроси

Какво означава статуса на поръчката в писмото?
 След като сте направили поръчка ще получите няколко писма, които отразяват обработката на поръчката.
Значение на статусите:

Непроверена - когато направите поръчка с плащане при доставката, поръчката е непроверена докато не се свържем с Вас по телефона за да потвърдим поръчката и да уточним доставката

Заявена - поръчката получава този статус, когато е заявена в склада за подготовка за изпращане и опаковане

Проверена - поръчката е потвърдена от клиента и ще бъде подготвена за изпращане

Товарителница - поръчката се подготвя за пакетиране и изпращане

Изпратена - означава, че поръчкате е предадена на куриерската фирма за разнасяне и Вие ще я получите скоро

Изпратена/Платена - е за поръчки, които са платени авансово и маркира, че те са без наложен платеж

Доставена - означава, че имаме потвърждение от куриерската фирма за успешна доставка на поръчката

Отказана - клиента направил поръчката я отказва. Поръчката се анулира и няма да се обработи

E-mail - означава, че ви е изпратено писмо за уточняване на поръчката. Обикновенно означава, че не сме успели да се свържем с Вас по телефона за потвърждение на поръчката. Моля, проверете си пощата за допълнителни детайли

Чакаща - поръчаната стока в момента е неналична, но се очаква доставка в близките няколко дни. Клиента е уведомен и е съгласен да изчака доставката

Върната в офиса - доставката е неуспешна, клиента не е бил на адреса и пратката е върната към нас

Неналична - заявената стока е изчерпана и не се очаква нова доставка. Поръчката не може да бъде изпълнена и се анулира.
Как да откажа вече направена поръчка?
 Ако имате направена поръчка и искате да я откажете, моля пишете чрез нашата форма за връзка или се обадете по телефона в нашия офис, като съобщите и номера на поръчката.
Мога ли да дойда да си купя стока на място от ТекТрейд?
 Да, винаги сте добре дошли в нашите реални магазини. Списъкът с тези магазини можете да намерите на следният адрес: http://tectrade.bg/tomatocart/info.php?articles&articles_id=6
Кога доставят стоките? Ще ми се обади ли куриера преди да дойде на адреса?
 Доставките се извършват с куриерска фирма в работно време от 10:00 до 17:30 и те не се обаждат предварително преди да посетят адреса. Желателно е да дадете адрес на който може да се получи стоката през времето от 10:00 до 17:30 часа (примерно служебен адрес). Ако желаете можете да фиксирате точен час за доставка (+/- 30 мин.), като това се заплаща допълнително с 2 лева. Ако няма никой на адреса при посещение на куриер се оставя съобщение от куриерската фирма с телефон за връзка и можете да им се обадите за повторна доставка на стоката. Ако не сте от София можете да отидете да получите стоката си в най-близкия офис на куриерска фирма Спиди.
Какъв е срокът за доставка? За колко време ще получа поръчаната стока?
 Срока за доставка зависи от зоната за доставка и графика на обслужване на населените места:
График на обслужване на населените места можете да намерите тук:
Доставката плаща ли се? Колко струва да ми се достави стока от TecTrade.bg?
 Цената за доставка на стоките се определя от теглото на стоките и стойността на наложеният платеж, като при поръчка на стока се плаща сумарно, а не по отделно за всяка стока.
Когато правите поръчка цената за доставка се отбелязва допълнително. Пълната таблица с цените и сроковете за доставка можете да видите тук: https://www.speedy.bg/calculate/calculator1.php?language=1

Стойността на доставката може да е по-малка от обявената в калулатора защото ползваме известни отстъпки от куриерската фирма.
Как става доставката? На адрес ли се носи, до пощата или с куриерска фирма?
 Доставките се извършват с куриерска фирма на адреса посочен в поръчката. Ако желате можете да получите поръчката от магазините на ТекТрейд във Варна, в които е в наличност продукта или от офиса на куриерската фирма "Спииди" в градовете в които те имат представителство, като това може да се отбележи в полето за коментар, когато правите поръчка. При получаване на стоката на място (от офиса на ТекТрейд или на "Спииди" се плаща цената за доставка посочена в поръчката).
Мога ли да анулирам поръчката си?
 Поръчката Ви може да бъде анулирана от оператор при основателни причини-стоката е с изчерпана наличност или предложеният аналог не Ви допада. 
Молим,не поръчвайте артикули,които не желаете да закупите!
Ако все пак Ви се наложи да откажете поръчка използвайте формата за връзка на нашия сайт, като задължително впишете номера на поръчката.
 
Продължи
Последно посетени страници
Последно посетени продукти
  1. Боча, 9 топки
Последни категории
  1. Фурни за хляб Домакински електроуреди)
  2. Котлони и Фурни Домакински електроуреди)
  3. DVD плейъри Видео Техника)
Последни търсения
  1. телескоп (5 results)
  2. nxt (1 results)
Аудио техника